пятница, 17 марта 2017 г.

Чудова музика Brian Crain

Нещодавно я почала вчити один з творів Brian Crain. Настя запитала, що це за чудова музика. І я вирішила її познайомити з нею ближче. Включила їй альбом Piano Opus. Вона просто завмерла... 
Грає твір "Дощ": "Мама, я чую кожну крапельку, я бачу той дощ!"
"Вітер": "Просто чути, як вітер несе осіннє листя"
"Вода": "Це весняні струмочки!"
"Земля": "Я бачу її наче в космосі, з ілюмінатору космчіного корабля. Можна було б не говорити мені назви творів, я б і так здогадалась".
Ще з іншого альбому послухали "Прогулянка в лісі", "Вальс метеликів"


Вона сиділа в кріслі і слухала. А вже час був їсти. Я принесла їй фрукти, і раніше вона б накинулась на них одразу ж. А тут, дивлюсь, сидить, як зачарована, не їсть. Просиділа так десь хвилин 20. Потім вимкнула музику. Питаю, набридла тобі? Каже ні, я просто не можу їсти, я вслухаюсь в неї. Поїла, ввімкнула знову і ще наступні кілька днів слухала цей альбом. 
Також цікавим було дослідити музику з теоретичної точки зору. Ми звернули увагу на розміри творів. Наприклад, вітер має розмір 5/4, вода - 11/8 із вкрапленнями 12/8. Це дуже незвичайно, не часто таке зустрінеш. Звернули увагу на те, що він часто використовує принцип варіативності і зміни регістру, і це звучить дуже красиво.

Комментариев нет: