пятница, 10 марта 2017 г.

Bolero. Як ми готувались до першого туру конкурсу.


Ми давно планували взяти участь в цьому конкурсі. Він проводиться в два тури. Перший тур проходить заочно онлайн, тобто треба відправити запис віртуозного твору. Другий тур проходить в Києві вже вживу. І так вийшло, що організатори конкурсу помилились і на мій запит про термін подання запису на перший тур написали 10 березня замість 15 травня. Відповідь надійшла 5 березня... Тобто, залишається 5 днів!!!
Я ще думаю - сам конкурс 29 травня, чому перший тур так рано? Коли це диті встигнуть вивчити віртуозний твір до 10 березня? Зазвичай після зимових канікул береться нова програма. Тобто десь 15 січня взяли твір, а вже 10 березня треба мати його готовим... Дивно. Але добре, умови є умови, десь я недогледіла, треба було до нового року почати розбирати. 

Я в шоці, вчителька в шоці, Настя ще більше в шоці, бо твір в процесі роботи...
Пишу вчительці: "Наталя Олександрівна, катастрофа! Термін 10 березня!!! "
Вона, прийшовши до тями після шоку: "Нічого, будемо записувати як є".
Думаю, що робити.. Як налаштувати Настю. Так, треба зробити вигляд, що все гаразд, що той рівень, який є зараз, достатній для першого туру, бо це тур ознайомчий і т.і.
- Настя, треба за 5 днів довчити Bolero і записати!
Далі прошу вибачення за форму вираження, але Настя з переляку іншого слова для свого стану не знайшла:

- Мам, щось я срусь...
- Та все нормально, давай, як є запишемо, ти супер, у тебе все класно, там будуть відсіювати тих, хто взагалі грає якийсь жах. Так, ти не встигнеш його доробити на 12 балів, але заграй на 10 і цього буде достатньо. Добре?
- Добре, спробую...
5 днів наполегливих репетицій, все інше відклали. За цей час твір був вивчений напам'ять, відпрацьовані штрихи, яких до цього не було, вона зігралась з концертмейстером (а це, повірте, потребує часу для дітей), і ще багато такої роботи, про яку я не зможу розповісти, бо це деталі. 
І що ви думаєте, 10 березня ми записали цей твір, я сиджу викладаю його на ютуб, заповнюю анкету, пар з вух іде. І раптом випадково з'ясовую, що термін першого туру - 15 травня! В листі помилились... І так смішно стало! Як ми ці 5 днів жили!
На відео нижче можете подивитись, що вийшло. Звичайно, зовсім неідеально, є погрішності і ще над твором ми будемо працювати приблизно 2 місяці, але... Це ще раз доводить, що мотивація і віра в себе - наше всьо ))

Те, що відбувалось в ті 5 днів, нагадало мені один смішний випадок з мого життя. 
У мене на велосипеді є такий спеціальний рюкзак, я попросила Сашу купити мені такий, бо коли з Настею їду, то зручніше все в нього покласти, аніж на спині все везти. Якось поїхали ми кататись з Сашею, у мене в рюкзаку 4 літри води, трошки їжі, різні насоси і це моя перша подорож з рюкзаком, я ще не знаю, наскільки це важко. Частину шляху нам довелось їхати по трасі. 
Попереду нас їде величезний камаз, навантажений по саме не хочу. Їде ледь-ледь і димить, як той російський Кузя. Саша каже:" Давай обженемо цей камаз, щоб він не димив нам в обличчя". А я така: "Є обігнати камаз!" Я ж повірила йому ))) І врубила швидкість! Всі сили, що мала. 
І от уявіть, я дівчинка (навіть не хлопець), зовсім не спортсмен, звичайна така собі дівчинка, у мене навантажений рюкзак, ми їдемо вгору і обганяємо камаз!!! Коротше, через хвилину я зрозуміла всю комічність ситуації, зупинилась біля краю дороги. "Саша, ти сам зрозумів, що ти сказав? )) Як обігнати камаз? Краще давай постоїмо трошки, нехай він проїде вперед, а потім потихеньку поїдемо далі". Посміялись з цього. 
Так от коли Настя зробила те Bolero, вона таки обігнала той камаз! "Настя, треба вивчити Болеро за 5 днів!" - "Є вивчити Болеро за 5 днів!" Молодець дитинка! Головне не говорити, що це неможливо, діти нам вірять ))

Через два місяці викладу ще одну версію Bolero для порівняння.

Комментариев нет: