среда, 22 марта 2017 г.

Найкраща вчителька з музліт і майдан на уроці

Настя каже, що вчителька з музліт - найкраща! Я питаю, а чому ти вважаєш її найкращою? 
- Ну, вона завжди усміхнена, дуже добра, ніколи нас не сварить, вона дозволяє нам сидіти, як ми собі хочемо! Можна навіть лежати на парті! А мені дозволяє під час слухання музики малювати!
- Ти малюєш під час слухання?
- Так, я так краще запам'ятовую образи. А ще, коли ми вивчали види танцю в музиці, ми все танцювали! 
Так, моя дитина, яка не любить танцювати, вийшла з уроку з подругою, танцюючи танго!
- А цього разу я на уроці Майдан влаштувала! 
- Це як? 
- Ну, вона вже другий урок не показує нам мультфільми (вони дивляться мультфільми в контексті певної теми). Каже урок завершено. А я - а мультфільма знову не буде??? Хочемо мультик! І питаю в класі: хто за мультик? Муль-тик! Муль-тик! Муль-тик! А вчителька така засміялась і каже: "Ой, добре, добре, тільки не кричіть!" І включила нам мультфільм! Дуже люблю її, вона класна!
Вчителі, ось і все, що дітям потрібно! Можна бути дуже суворими, дуже правильними і науковими, вимагати сидіти рівно і не відволікатись (як у випадку малювання під музику - малювати будеш на уроці малювання!). А можна бути такою, як та вчителька. Думаєте, її не слухають чи не запам'ятовують матеріал? Подивилися б ви на успішність і знання її дітей! А головне - у них горять очі і вони несуться на її урок з радістю!

Комментариев нет: