среда, 22 марта 2017 г.

Я почала загартовуватись!

Тиждень тому почала і я займатись крижаним обливанням.
До цього вже рік обливала дитину, і вона мені все каже: "Матуся, давай і ти теж обливайся! Це класно!" А я ж така теплокровна... Проте вирішила спробувати. І ось стою я, дивлюсь на те відро з льодом і не можу наважитись: "Ні. я це не зроблю! Зараз вилізу з ванни і все!" Але потім таки виливаю це на себе, розтираюсь рушником. Настя питає: 
- Матусь, ти з якою думкою обливалась?
- Аааа! Спасите-помогите!!!!
- Не можна з такими думками обливатись! Наступного разу, коли будеш на себе воду виливати, кажи: "Ой весело!" Тепер так і роблю. Страшно лише перший раз, потім нормально. Я намагаюсь не стояти довго над відром, а робити це швидко. Організм наче не встигає зрозуміти, що вода крижана.
Тиждень минув, але у мене реакція на загартування трохи інша, ніж у доні. Вона на четвертий день почала відчувати сильний розігрів. Я на сьомий день розігріву не відчуваю, мені лише просто не холодно після цього. Настя як почала обливатись, то зовсім перестала мерзнути, руки теплі завжди. І це перший рік дитини зовсім без жодного ОРЗ!
Подивимось, цікавий для мене досвід ) Дуже хочу теплі руки )

Комментариев нет: