воскресенье, 26 февраля 2017 г.

Семінар по профайлінгу і реакція Насті

В суботу була на семінарі Евгения Бардина та Alona Shulina. Тема - профайлінг та метапрограми. Приїхала додому, мала питає (10 років): 
- Ну що там, мама? Що було на семінарі? Цікаво було?
- Дуже цікаво! 
- А розкажи!
- Та тобі навряд чи це буде цікаво... Це для дорослих. 
Коротше, просиділи з малою до 22.30, показувала конспекти, коротко пересказувала, що то за метапрограми і як їх використовувати, склали профілі на доню, на мене і на тата. Подивились свої сильні і слабкі сторони, що можна посилити, що свідомо включити, як покращити комунікацію між нами. Плідно попрацювали ) 
Ось що значить захоплена людина ) Мамі цікаво, і дитині теж цікаво. 
- Мамо, я, виявляється, така зовнішньореферентна...
- Так, це правда. Діти часто залежні від думки інших, дуже переймаються, що скажуть друзі, батьки, вчителі. Дорослі зазвичай менш залежні від думки інших. Як відчуєш, що тебе перестає турбувати, що там сказали інші, це буде означати, що ти подорослішала і навчилась слухати себе, свій внутрішній голос (така прихована маніпуляція від мене, спрямована на те, щоб дитина швидше захотіла стати дорослою і отримати потрібні навички). 
Після детальних пояснень доня відчула полегшення і я відчуваю, що в ній відбулись дуже важливі зміни. Я впевнена, що з цього моменту вона не буде так гостро реагувати на образливі слова від інших людей.
Так що, Женю, дарма ви говорили, що це не дитяча тема!

Мені було важливо зрозуміти деякі речі, які стосувались особистих стосунків з людьми, я також зрозуміла, як краще домовлятись з донею, як допомогти їй подолати труднощі, і що саме є мотиватором для неї.
Із того, що сподобалось, окрім змісту, це пунктуальність, достатньо швидкий ритм без затягування, концентрована інформація, динамічність, практичні вправи. 
Я дуже вдячна за семінар! Успіхів вам і подальшого розвитку!

Комментариев нет: