четверг, 8 декабря 2016 г.

Музикант - це не професія....

Сьогодні ходила дізнаватись про оформлення екстернату, мала розмову з директором однієї зі шкіл. Що я дізналась від неї:
- "я не люблю екстернат, бо це в плані знань ніяк" (а хто вам сказав, що нам треба "як"?)
- "музикант - це не професія" - "музикант - це професія!" - "хто вам таке сказав" - ???... тут у мене стався ступор...
- Дитина має знати це, це, і ось це. 
Я не буду переповідати всю бесіду, це брєд, який не хочеться навіть згадувати. Відмовила мені в оформленні екстернату. Продовжуємо боротьбу.

Хто взагалі вирішив, що моя дитина має знати саме це, а інше - то не професія? Чому весь час хтось вирішує, що для неї краще, і що їй потрібно? Хто позбавив її вибору, розписавши графік її життя на найближчі 12 років, розповідаючи, що екстернат - це погано? Хто вирішив, що саме в школі вона отримає необхідний їй досвід ефективної комунікації, а не навпаки? Хто вирішує, яких лікарів їй треба пройти і навіть що їй треба їсти? Мене просто бісить, що весь час рішення приймаються без нас і за нас, що офіційних шляхів вирішення ситуації іноді просто не існує.
Ми не люди системи. Мені особисто в ній важко. Я просто не можу в цьому всьому жити. Через цю всю боротьбу я кинула всі інші волонтерські проекти, якими займалась. І навіть свій батьківський проект майже закинула. Немає часу. Сподіваюсь лише, що я одна з тих "беспокойных", як мене називають, мам, які прокладуть шлях іншим, і у наших дітей вже буде свобода вибору, а директори шкіл не будуть їм розповідати, що музикант - це не професія.

Комментариев нет: