суббота, 10 декабря 2016 г.

Ми на екстернаті!

Ну що, друзі, у нас гарна новина зранку! Процес зрушив з місця і - нарешті!! - у нас прийняли заяву на екстернат в одній із шкіл! Залишились формальності. І з наступного тижня - у вільне плавання! 
На вихідних складемо розклад, сплануємо всі зайняття, як нам зручно і Боже благослови! 
Для нас це не зовсім нове. В першому класі ми друге півріччя були на домашньому навчанні через стан здоров'я. Ось тоді і відчули всі переваги... Нормально засвоїли програму, добре проатестувались. Тому зараз вже сміливо і з оптимізмом починаємо цей етап.

Багато друзів каже мені, а що як вона захоче кинути музику? Вона вже не наздожене шкільну програму до високого рівня, не зможе вступити в хороший вуз і т.і.
Ви знаєте, друзі, у мене, мабуть, відключена кнопка страху. Я рідко бачу глухі кути, завжди є рішення, їх багато. Хіба можливість зрозуміти програму 7 класу закінчується в 7 класі? Якщо змінить своє рішення і вирішить стати програмістом, то інтенсивно довчить ті предмети, які їй будуть потрібні, добре здасть ЗНО (в останні два роки, я сподіваюсь, вже буде ясно, буде вона займатись музикою чи ні) і вступить у потрібний ВНЗ.
Заняття скрипкою добре розвивають розумові здібності )
Я сама колись пройшла через таке. Навчалась в дуже слабкій школі, а у ВНЗ хотіла хороший. Але дуже дуже шкодую, що не пішла стежкою музики і обмежилась розумінням того, що музика - то моє хобі, а не професія (десь я завжди це чую...)
Життя не можна передбачити. Як буде, так буде. Живемо в потоці із багатоваріантністю реальності )

Комментариев нет: