вторник, 8 ноября 2016 г.

Дозволити дітям повертати голову

- Мамо, а можна взяти якусь відпустку в школі?
- А що? Чому питаєш?
- Я більше не можу.
- Що трапилось???
- Я не можу стільки часу сидіти на одному місці! Мені так дуже дуже важко! Навіть голову повернути не можна. Як тільки я повертаю голову, щоб подивитись у вікно, одразу зауваження, якщо я намагаюсь хоча б олівець поточити - ну хоч якось порухатись - зауваження. Треба сидіти рівно і весь час дивитись на вчителя, уважно слухаючи.

Поговорила вчора з дитиною, вона вже згодна на домашнє навчання, хоча до цього ніяк не хотіла - в школі друзі, а вона дуже соціальна, жвава, хоче багато спілкування. Уявіть - соціальна дитина, сміхотлива, весела, у якої багато друзів - хоче у відпустку після першої чверті і одразу після канікул, відчуваючи втому... Постійну хронічну втому. А після школи ми ідемо займатись високим мистецтвом ((( Виснажені, втомлені, коли вже нічого не хочеться.
Отже, наступним кроком реформи в школі - це дозвіл на повертання голови.

Комментариев нет: