вторник, 11 октября 2016 г.

Подія в школі - дитина не з'їла котлету!

Чудово почався ранок. Телефонує моя дитина зі школи і, стримуючи сльози, каже, що її ПРИМУШУЮТЬ в їдальні їсти котлету! У мене все закипає.
- Дай слухавку вчительці.
- Так мене і директор змушує!
- Що?? Ціла делегація змушує тебе їсти котлету??? Дай слухавку директору.

- Доброго дня! Не примушуйте, будь ласка, мою дитину їсти котлети. Їй категорично це не можна!
- А класний керівник знає про це?
- Ні, не знає.
- А чому ви не повідомили? О, то ви тепер ВИННІ!
- А хто сказав батькам, що треба написати, що дитині щось можна, а щось ні?
- Вам класний керівник казав!
- Ні, не казав!
- У вас заява написана на харчування!
- Так, написана. Нехай дитина харчується.
- Так вона ж не їсть котлети, а на це гроші виділяються! Якщо ви не хочете, щоб вона харчувалась, то пишіть відмову!
- Я не хочу писати відмову, нехай дитина харчується. Вона їсть всі каші, салати, овочі, компот. А м'ясо так, не їсть. Інші діти не їдять вівсяну кашу. Ви їх будете примушувати їсти кашу, чи вони теж мають написати заяву, що дитина не їсть вівсяної каші? А хтось капусту не їсть. Ви під кожного будете меню робити?
- Я ж піклуюсь про вашу дитину, скажіть спасибі!

Далі півгодини дуже неприємної розмови, де ми шукали крайніх - завуча, класного керівника, мене. Отримав на горіхи і наш класний керівник. Весь час на мене тиснули і так, і інакше, директор вибачався, що зателефонував, щоб попіклуватись про мою дитину, казав, що ще прийде на батьківських зборах в присутності всього класу переді мною вибачатись. Я сказала, що на збори взагалі більше ходити не буду, нехай ганьбить перед усім класом, кого хоче, я це слухати не збираюсь.
Я хочу подивитись договір про те, що якщо на обід виділені бюджетні кошти, то моя дитина має вилізати тарілку і з'їсти все до останнього. 
Після розмови поговорила з класним керівником, запитала про подальші мої дії. Вона сказала, що нічого робити не будемо, вона в заяві на харчування допише, що дитина не їсть м'ясо. На запитання, чи буде це стосуватись інших батьків і дітей, які не їдять кашу, конкретної відповіді не отримала. Думаю, що моя заява буде єдиною, на якій буде написано, що дитина не їсть м'ясо.

Це ось вам ще раз демонстрація того, наскільки легко бути вегетаріанцем в нашій країні.
Ми живемо в суспільстві, де насильницьке спілкування починається з директорів освітніх закладів, то ж чому я дивуюсь, що це норма нашого життя?

АПД з коментарів в соцмережі.
Написання заяви - це моя добра воля, ніхто не може мене змушувати писати ніякі заяви.
Якщо обід оплачений, то це не означає, що дитина в будь-якому випадку має з'їсти все попри що.
Я не зобов'язана нічого повідомляти, аби на мою дитину і на мене не чинили тиск! Всі медичні довідки і необхідну інформацію я надала. Повідомляти ще те, що ми вегетарианці - це вже пахне дискримінацією.
Чи можете ви собі уявити, щоб вас на якомусь заході, де оплачений обід, змушували з'їсти все? Чому ж до дитини так можна? Це що, недолюди?
Сама по собі ситуація, де директор стоїть в їдальні і дивиться, як діти їдять - нісенітниця і совковість!
Якщо мова йшла по оптимізацію витрат, то можна було нас, батьків, запросити співпрацювати і попросити надати інформацію щодо уподобань дітей, щоб кожному давати те, що вони люблять, а не шукати винних і чинити тиск. 

Комментариев нет: